Jump to navigation

Direct toegang tot e-learnings
8.3 Over ons Blog Contact
Home
  • Home
  • Live Online PE-Trainingen
  • PE-trainingen
    • PE-trainingen
    • Maatwerk trainingen
    • Incompany training
    • Meer over trainingen
  • E-learnings
    • E-learnings
  • Winkelwagen
  • Mijn account
  • Over ons
    • Team
    • Reviews
    • Werken bij Ambitionplanner
    • Klanten
    • Certificering
    • Algemene voorwaarden
  • Blog
  • Contact

E-learning Customer relationship management

Een uitstekende customer experience is vandaag de dag niet alleen meer ‘nice to have’, maar is verworden tot een ‘must have’. Terwijl de concurrentie steeds verder toeneemt en klanten alsmaar mondiger worden en de middelen hebben om van product of dienst te switchen of hun ongenoegen te uiten, is customer experience voor veel organisaties een essentieel aandachtsgebied geworden. Een solide klantcontactstrategie vraagt om een adequaat customer relationship management-systeem om alle klantcontacten voor alle medewerkers in een organisatie direct voor handen te hebben.

Customer relationship management, afgekort CRM, is een continu proces en de succesfactor om de voordelen voor klanten met voordelen voor de eigen organisatie te combineren. Het managen van relaties, het voldoen aan de behoeften van klanten, het sturen op resultaten en het optimaliseren van de winstgevendheid zijn daarbij cruciale factoren. Een klantgerichte strategie en CRM vereisen commitment van de hele organisatie en afstemming van beleid, organisatiestructuur, processen en informatievoorziening.

Aan de hand van een groot aantal stappenplannen wordt de adviseur aan de hand genomen om organisaties te helpen om CRM succesvol in een organisatie te implementeren.

Kortom: hoe CRM tot effectiviteit en efficiëntie in klantcontacten en uiteindelijk tot betere resultaten leidt.

€ 85,00
Certificaat:
  • 2 geaccrediteerde PE uren
  • 2 PE punten
Cursuscode NBA:
115268

Beschrijving

Een uitstekende customer experience is vandaag de dag niet alleen meer ‘nice to have’, maar is verworden tot een ‘must have’. Terwijl de concurrentie steeds verder toeneemt en klanten alsmaar mondiger worden en de middelen hebben om van product of dienst te switchen of hun ongenoegen te uiten, is customer experience voor veel organisaties een essentieel aandachtsgebied geworden. Een solide klantcontactstrategie vraagt om een adequaat customer relationship management-systeem om alle klantcontacten voor alle medewerkers in een organisatie direct voor handen te hebben.

Customer relationship management, afgekort CRM, is een continu proces en de succesfactor om de voordelen voor klanten met voordelen voor de eigen organisatie te combineren. Het managen van relaties, het voldoen aan de behoeften van klanten, het sturen op resultaten en het optimaliseren van de winstgevendheid zijn daarbij cruciale factoren. Een klantgerichte strategie en CRM vereisen commitment van de hele organisatie en afstemming van beleid, organisatiestructuur, processen en informatievoorziening.

Aan de hand van een groot aantal stappenplannen wordt de adviseur aan de hand genomen om organisaties te helpen om CRM succesvol in een organisatie te implementeren.

Kortom: hoe CRM tot effectiviteit en efficiëntie in klantcontacten en uiteindelijk tot betere resultaten leidt.

Inhoud

  • Acht bouwstenen voor CRM 
  • Implementeren  van CRM
  • CRM-systeem
  • Social CRM
  • De valkuilen van een CRM-traject
Facebook Google Plus Twitter Pinterest LinkedIn 

U bent hier

Home › E-learnings › E-learning Customer relationship management
  • Onze diensten
  • PE trainingen
  • PE cursussen
  • E-learnings
  • Online cursussen
  •  
  • Copyright: Ambitionplanner 2021
  • Over ons
  • Contact
  • Team
  • Certificering
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy | Disclaimer | Cookies
  • Certificering
  • NBA opleidingen
  • NOB opleidingen
  • RB opleidingen
  • PE-punten

Ambitionplanner
Bovenbrugstraat 7
6814 DP  ARNHEM
T + 31 (0)26 445 07 16
E info@ambitionplanner.nl
W www.ambitionplanner.nl